új funkció

A HRSzoftver új funkcióval bővült, amely segítségével könnyebben kezelhetsz különböző típusú kereséseket.

Egyszerre toborzol szellemi és fizikai területre? Ügynökségi munkád során egyszerre több területen is viszel projekteket? Vállalati HR-esként te végzed a munkatársak kiválasztását  a legkülönfélébb osztályokra?

Magától értetődő, hogy a kiválasztás folyamatát és lépéseit erősen befolyásolja, hogy milyen szakembert keresel éppen. Teljesen eltérő állomásai vannak egy pénzügyi igazgató vagy akár egy JAVA fejlesztő toborzásának. Mielőtt elvesznél a számos státusz között, amelyet létrehoztál a különböző toborzási folyamatok kezeléséhez, szeretnénk figyelmedbe ajánlani legújabb funkciónkat; a jelölt státuszok folyamatának szervezését.

A HRSzoftver új funkciójával sablonokat készíthetsz a különböző toborzási típusokra. Ezekben a sablonokban típustól függően testreszabhatod a kiválasztás során használt jelölt státuszokat és lehetőséged van a státuszok sorrendjének egyedi beállítására is. A jelölt státuszok folyamatának szervezésével optimalizálhatod a különböző toborzási projekteket, ezáltal időt takaríthatsz meg: miért kellene 30 státuszt végiggörgetned és elolvasnod, mikor az adott keresésednél ebből csupán 5 releváns? Nézzük meg a gyakorlatban, hogyan rendszerezheted és teheted könnyebbé az eltérő toborzási-kiválasztási folyamatokat!

Tegyük fel, hogy általában általános adminisztratív munkaerőt toborzol, azonban megbízást kaptál egy kőműves pozíció betöltésére.

Alapvetően az alábbi státuszokkal dolgozol:

A kőműves pozíció betöltéséhez viszont nem szükséges semmilyen teszt kitöltése, a személyes interjút követően a potenciális jelölt, akár már a próbanapon bizonyíthatja rátermettségét. Az új funkció segítségével lerövidítheted a jelölt folyamat státuszainak listáját, így csak azokkal kell dolgoznod, amelyekre az adott keresésnél  valóban szükséged van.

Ezt az alábbi módon tudod megtenni: Először kattints a Beállításokra, majd a jobb oldali sávból válaszd ki a Jelölt folyamat sablonokat.

Hozz létre egy sablont, amelyet a “Létrehozás” gombra kattintva tehetsz meg

Létrehozás folyamán több típusból is választhatsz, amelyet listából tudsz kiválasztani. (Ezeket a listák között tudod szerkeszteni)

A létrejött sablon szerkesztésénél megadhatod, mely státuszokra van szükséged az adott projektnél. A jelölőnégyzettel a státusz láthatóságát tudod beállítani, illetve a sorokot át tudod húzni, ha más sorrendre lenne szükséged.

Ezzel el is készült a “Kőműves” toborzásra szabott státuszlistád, kizárólag azokkal az elemekkel, amelyeket a projekten lévő jelölteknél használni kívánsz.

Nyisd meg a “Kőműves” projektet, kattints a “Projekt Adatlap” gombra, majd a “Jelölt folyamatok” fülre:

A sablon betöltése lenyíló menüből válaszd ki a szükséges státusz sablonodat, ezesetben a “Kőműves”-t.

Ezt követően, az adott projekt jelöltjeinél, csak a szűkített státusz lista fog megjelenni. A sablontól függetlenül azonban itt még személyreszabhatod a státuszok listáját, a sablon csak egy kiindulási alap. Tehát lehet, hogy a “Kőműves” projektenél ez a státuszlista helyes, azonban ennél az egy projektnél nincs “Próbanap” így azt csak ezen a projekten ki tudod kapcsolni a jelölőnégyzet segítségével.

Bízunk benne, hogy hasznosnak találod új funkciónkat, amely nap mint nap megkönnyíti majd munkavégzésed!