14 év szakmai tapasztalata és műhelytitka egy helyen

Legyen öröm a toborzás!

A Szolgáltatási Vezető képzést azon felhasználók részére alakítottuk ki, akik egy-egy vállalati üzletágért felelnek, vezetők vagy az ő feladatuk kollégáik továbbképzése. Számukra szedtük össze egy cég, vagy működési divízió munkamenetét érintő legfontosabb kérdéseket, és az azokra megfelelő válaszokat. A HRSzoftver nem költség hanem befektetés!

Nem csak HRSzoftver felhasználóknak!

A HRSzoftver Akadémia keretein belül 3-4 havonta tartunk oktatásokat és képzéseket, hogy felhasználóink a lehető legjobb módon tudják alkalmazni a szoftver által nyújtott lehetőségeket. Akár vállalati, akár szolgáltatási oldalon dolgozol, felkészítünk a hatékony változásmenedzsmentre és megmutatjuk, hogyan tudod motiválni kollégáidat az adminisztrációs teendőkkel kapcsolatban. Segítünk a döntéshozatali folyamatok felgyorsításában, a teljesítményértékelésben és a problémamegoldásban is. Ötleteket kínálunk számodra arra vonatkozóan, hogyan tudod átláthatóbban és kimutathatóan növelni céged hatékonyságát, valamint sikerét kollégáid és az általuk biztosított eszközök segítségével.

 

Téged is érintenek az alábbi problémakörök?

Tudod miért hirdetsz ott, ahol? Kiváló minőségű jelöltekkel dolgozol? Mennyi időt töltesz el egy jelölt kiválasztásával és ez milyen arányban térül meg számodra? Kollégáid hatékonyan végzik munkájukat? A lezajlott interjúk eredményesek, és a megfelelő jelöltek jutnak el eddig a státuszig? Mennyi a létszámigény betöltésének átlagos folyamatideje? Milyen mértékű a fluktuáció és mik az emögött meghúzódó okok? Tudod, hogyan lehet rövidebb idő alatt hatékonyabban toborozni?

Mit nyújt neked ez a képzés?

Egy szolgáltatási vezetőnek  sok mindenhez kell értenie és számos területen kell naprakész tudással rendelkeznie. Ez a képzés a rendelkezésre álló eszközök és szaktudás megfelelő adatptálásában és gyakorlati alkalmazásában nyújt segítséget.  Egy olyan hasznosítható eszköztárat és felhasználási útmutatót szeretnénk veled megosztani, ami divíziód, vagy teljes vállalatod költséghatékonyságát előmozdíthatja. Az elmúlt időszakban több ügyfelünk céges folyamatait is segítettünk optimalizálni, és azt tapasztaltuk, hogy már egészen apró változtatások is rendkívül sokat tudnak csökkenteni a kiadások mértékén. Mindössze az egyes folyamatok átgondolása, korrigálása, mérése és ellenőrzése szükséges ahhoz, hogy te is sikeres fejlődést hozhass napi munkamenetedbe.

Olyan műhelytitkokat osztunk meg veled, amelyeket akár vállalati, akár szolgáltatási oldalon tökéletesen tudsz majd hasznosítani és kamatoztatni rögtön a képzést követően.  Ha szeretnéd, a vállalati kézikönyv megírásában is segítségedre leszünk.

A tempó pörgős lesz, nagyon sok információt szeretnénk veletek  megosztani a képzési napon, kérlek így készülj Te is!

Program

A képzés egész napos, 9-16 óráig tart, és három modulból épül fel. Mind a három modul több részből áll, amelyekről részletesen lentebb olvashatsz. A tematika egyes részei eltérhetnek az itt leírtaktól , az egyedi igények vagy felmerülő kérdések esetén.

HRSzoftver
A modul ideje 3×50 perc

  • Honnan érkeznek a jelöltek?, csatornahatékonyság
  • Hirdetési fajták és csatornák, jelöltek integrálása
  • Díjmentes Karrier Oldal, Karrier Oldal Plusz, hirdetések felépítese
  • Folyamatok modellezése és vizsgálata
  • Kompetenciamérés játékokkal – szellemi és fizikai toborzás különbségei
  • Státuszok és folyamatok szétbontása projektenkként és/vagy területenkként
  • Projektek aktuális állapota
  • Információbiztonság a gyakrolatban, adatbiztonsággal kapcsolatos példák
  • Logikai keresések (Boolean search)
  • Riportok szerepe, felépítése, mit, és miért érdemes mérni
  • Munkavállalók teljesítményének mérése és elemzése
  • Megtérülési ráták becslése ügyfelek esetében
  • Kollégák mérése a handbook és tesztek segítségével
  • Napi és heti státuszmeeting szerepe és felépítése a riportok alapján
  • Hiring managerek képzése, és integrálása a folyamatokba
  • Ügyfelek integrálása
  • Ügyfél riportok
  • Hogyan keress jelölteket saját adatbázisban (fizikai és szellemi toborzás különbségei)

Céges policy és handbook írása
A modul ideje 50 perc

Segítünk megírni az alapjait egy olyan kézikönyvnek, amivel utána minden mostani és jövőbeni kollégád tökéletesen el tudja sajátítani a HRSzoftver használatát, továbbá a használat jósága mérhetővé válik.

Adatvédelem
A modul ideje 40 perc

  • Adatvédelem fontossága
  • Adatvédelmi szabályzat írása és elemei
  • Információ biztonság

Jelöltkommunikáció, PR és tartalomgyártás
A modul ideje 30 perc

  • Fizikai és szellemi munakörök közötti különbség
  • Jelöltek megszólítása személyreszabott sablon üzenetekkel
  • A saját weboldalon történő információ és tartalom fontossága
  • Facebook, Instagram, közösségi média

 Részletek

A képzés felépítése:

  • 8:30 – 9:00 Regisztráció, kávé
  • 9:00 – 09:50 HRSzoftver
  • 09:50 – 10:10 Reggeli, kávé
  • 10:10 – 11:00 HRSzoftver
  • 11:00 – 11:50 Handbook- és policy-írás workshop
  • 11:50 – 12:50 Ebédszünet
  • 12:50 – 13:30 Adatvédelem
  • 13:40 – 14:20 HRSzoftver
  • 14:30 – 15:00 PR, tartalom és jelöltkommunikáció
  • 15:10 – 16:00 Q&A, fejlesztési kérdések

Képzés időpontja: 2019. december 3.
09:00 -16:00

Képzés helyszíne: Spinoza Cafe, Budapest, 7. kerület, Dob u. 15.

Képzés díja: 150.000 Ft + Áfa, amely tartalmazza az oktatást, a oktatás helyszíni utánkövetését cégednél 2×3 órában dedikált tanácsadónkkal, illetve a reggeli és ebéd díját is.

A képzés maximális létszáma: 10 fő.

Előadók

Köntös Tamás
A HRSzoftver alapítója és ügyvezető igazgatója, a HR és a szoftverfejlesztés területén szerzett 14 év tapasztalatát állítja ügyfelei szolgálatába, hogy valóban öröm legyen a toborzás. A több, mint 60 ügyféllel rendelkező HRSzoftver vezetője számos képzést tart a hatékony toborzás és kiválasztásról, valamint a cégek folyamatoptimalizációja kapcsán.

B. Tóth Ferenc
Az iqom cégcsoport üzletfejlesztési menedzsere és adatvédelmi tisztviselője. Folyamatos sikereit az ügyfélorientált és gyakorlatias szemléletével, az alkalmazhatóság szem előtt tartásával éri el. Az iqom cégcsoporton belül a hatékonyságot az emberközpontúság, az átfogó kommunikáció és a folyamat optimalizációk együttes szinergiája alapján fejleszti. Az iqom tulajdonosaként alapvető értéknek tekinti az embert és személyes adatait.

Arányi Emese
Kommunikációs szakember és PR tanácsadó

Catering

Reggeli + kávészünet:

  • Helyben sütött fancia vajas croissant
  • Házi jellegű szilvalekvár
  • Szűrt ivóvíz és szódavíz
  • Rostos gyümölcslé
  • Kávé és tea

Ebéd:

  • Előétel: Libaleves maceszgombóccal és zöldségekkel
  • Főétel: Citromborsos csirkemellfilé, édes hasábburgonyával és korianderes karotta salátával – Vegetáriánius opció: bundás cukkini
  • Desszert: Somlói galuska
  • Házi mentás limonádé
  • Kávé és tea

Amennyiben bármilyen kérdésed lenne a képzéssel kapcsolatban, keress minket bizalommal!